fundatia@zurli.ro
Luni-Vineri: 09:00 - 18:00

Încep întâlnirile din campania Adoptă o mamă, în 7 orașe din țară

De 9 ani, luna Martie e despre “Adoptă o mamă”. Este o campanie despre mamele care au, pot și își fac timp să pregătească un dar pentru mamele care fie nu au, fie nu pot, fie nu au timp pentru nicio bucurie. Cauzele pot fi multiple.

În București, peste 300 de mame vulnerabile au îmbrăcat cele mai frumoase haine, s-au aranjat cât de bine au putut și au venit la o întâlnire cu sărbătoarea. Pe 10 martie le-am petrecut pe toate și pe fiecare în parte la Hotel Caro, în compania invitațilorMirelei Retegan - președintele Fundației Zurli.

Omid Ghannadi, Zoli Toth, Damian Drăghici, Ionuț Filisan și Grațian Mihăilescu au venit să le vorbească, oferindu-le o altă perspectivă asupra felului în care bărbații privesc femeia.

“A fost ca la biserică.“ ne-au spus mamele la final, emoționate și bucuroase de cele petrecute.

Evenimentul din București a dat startul unei serii de întâlniri pe care Fundația Zurli, în parteneriat cu Tucano - celebrul lanț de cafenele din România și colaboratorii fundației din țară, le organizează în mai multe orașe din România. Astfel, în perioada următoare, Mirela Retegan se va întâlni cu mămici din Craiova, Arad, Cluj Napoca, Timișoara, Sibiu, Brașov, Iași.

• 11 martie, Tucano Coffee Mallacota, Craiova, ora 18.00

• 12 martie - Tucano Coffee Thailand, Timișoara, ora 18.00

• 13 martie – Snooze Coffee, Arad, ora 16.00

• 14 martie, Tucano Coffee Puerto Rico, Cluj,ora 18.00

• 15 martie, Tucano Coffee Nepal, Sibiu, ora 18.00

• 16 martie, Tucano Coffee Paraguay, Brașov, AFI Mall Brașov, ora 18.00

• 18 martie, Tucano Coffee Goa, Iași, Palas Campus, ora 18.00

Dacă locuiești într-unul din orașele mai sus menționate și vrei să pregătești un cadou pentru o mamă care nu a primit niciodată un cadou, te așteptăm cu drag să ne cunoaștem.

Fundatia Zurli Final Portret_v3-02_site.jpg

Campania „Adoptă o mamă”, organizată de Fundația Zurli, a devenit o tradiție anuală în rândul femeilor din România, reprezentând un apel la solidaritate pentru a aduce alinare miilor de mame și femei aflate în dificultate. Motto-ul campaniei, "Când o mamă zâmbește, un copil râde!", subliniază esența acțiunii care încurajează actul altruist. Luna martie, dedicată femeilor, devine în această inițiativă o perioadă a iubirii necondiționate, o oportunitate de a aduce bucurie și sprijin.

„Adoptă o mamă” este despre cât și cum oferi, nu despre cât de multe primești. Luna martie, luna femeiim s-a transformat în luna iubirii necondiționate. De la suflet la suflet. Mii de femei care au mai mult decât e nevoie pregătesc pachete pentru femei aflate în nevoie. Iar noi suntem puntea dintre ele. Ce frumos e să treacă prin sufletul nostru atâtea drumuri de la o inimă la alta! Vă mulțumesc și mă plec cu toată recunoștința în fața fiecărei zâne cu care învățăm să primim, dar și să oferim!, spune Mirela Retegan, președintele Fundației Zurli.

Un pachet poate să conțină orice lucru nou și util unei femei (un parfum, o bluză, o pereche de pantaloni, o cremă de față, un card de cumpărături cadou, o zi la un centru SPA, o trusă de farduri, o eșarfă ) și care ar face-o să se simtă iubită și apreciată. Pachetele se ambalează și se notează pe ele conținutul, pentru a fi mai ușor de alocat beneficiarelor campaniei.

În ultimele 8 ediții ale campaniei, peste 35.000 de mame din România au primit pachete și cadouri, în timp ce peste 2500 de femei au beneficiat de consiliere psihoterapeutică gratuită, demonstrând impactul pozitiv al inițiativei.

"Adoptă o mamă" este mai mult decât o campanie, este un simbol al solidarității și empatiei în comunitate, inițiat de Fundația Zurli și susținut de Mirela Retegan, o personalitate cu experiență vastă în media și o inimă dedicată cauzei mamelor vulnerabile.